תקנון
כללי:
1.16 בעת הרשמה לאתר או בעת הקניה , מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם הלקוח מעוניין להסיר את עצמו מן הדיוור לאחר שנרשם, הוא יכול לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל.
2.1 התכשיטים שהתקבלה עליהם הודעת האישור יסופקו ישירות לכתובת אותה ימסור הלקוח עד ידי חברת שילוח חיצונית, החברה מתחייבת להכין ולארוז את ההזמנה כשלושה ימי עסקים מרגע ההזמנה – כאשר יום ההזמנה מהשעה 14:00 לא נחשב כיום עסקים, מרגע שהמשלוח מועבר לחברת השליחויות זה צפוי להגיע לבית הלקוח תוך 2-6 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ. ישנים אזורים מסוימים שחברת השליחויות מגיעה אליהם פעם בשבוע ולכן המשלוחים עלולים לקחת זמן מעט רב יותר.
2.2 . ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ.
במידה והתקבלה הזמנה לאזורים שאליהם חברת השילוח אינה מגיעה,החברה לא חייבת לספקה. החברה רשאית לספק את התכשיטים לאזורים שאינם באזורי החלוקה בתיאום טלפוני מראש.
2.3 החברה אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות הלקוח על מנת לפתור כל בעיה. החברה אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
2.4 סכום עלות המשלוח תופיע בסוף הרכישה ויחויב במעמד החיוב. במקרה של עסקה בתשלומים ייתכן כי עלות המשלוח תילקח בתשלום הראשון.
2.5 החברה עובדת עם חברת שליחויות פרטית אשר מגיעה עד בית הלקוח בתיאום מראש, יש לשים לב שעל אחריות הלקוח להיות זמין בטלפון על מנת ששליח החברה יוכל למסור לו את החבילה ולתאם את הגעתו. במידה והלקוח לא עונה לטלפון שלו עקב חוסר זמינות\ טעות במספר הטלפון שהזין למערכת האתר החבילה תחזור להנהלת האתר והלקוח יאלץ לספוג עלות נוספת של משלוח.
2.6 ההזמנה תסופק לאחר שהסתיים תהליך הרכישה בתנאי שקליטת ההזמנה בוצעה כפי שצריך, שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ובתנאי שחברת האשראי אישרה אותו ואת העיסקה בישראל.
2.7החברה לא יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח.
2.8 מועדי אספקת המוצרים אינם תקפים למוצרים שאינם נמצאים במלאי.
3.1 על מנת לדאוג שביצוע ההזמנה יבוצע על הצד הטוב ביותר ובלי תקלות על הלקוחות להקפיד ולתת פרטים נכונים ומדויקים. במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח כי התכשיטים יגיעו ליעדם. במידה והתכשיטים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, הלקוח יישא בתשלום בגין המשלוח וטיפול. יש לדקוג למלא פרטים נכונים ורלוונטים.
3.2 ברגע ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח החברה תבדוק את פרטי כרטיס האשראי וכאשר יהיה אישור ע”י חברת האשראי, תישלח הודעה ללקוח שהעסקה אושרה ושבוצעה ההזמנה כראוי.
3.3 במצב בו העסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא ידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
3.4 פעולת הרכישה מותנת בכך שהתכשיט קיים במלאי. במידה ולא צויין כי התכשיט אינו קיים במלאי והמוצר בתום לב לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה , החברה לא תהיה מחויבת במכירת המוצר וללקוח לא תהיה תענה ו\או תביעה בעניין זה בגין כל סוג שהוא של נזק, בין אם זה נזק ישיר או עקיף אשר נגרם ללקוח או\ו לצד ג’.
האמור בסעיף זה הוא בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ושילמה.
3.5 יצויין כי החברה תהיה רשאית לא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כפי המקרים הנתונים: לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות חשבונה באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ’ב – 1982.
א. במידה וכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש.
ב. במידה ויש חוב כספי לחברה והחוב לא נפרע.
ג. במידה ושירותיו של האתר שימשו לביצוע מעשה אשר יכול להשתמע כלא חוקי לפי חוקיה של מדינת ישראל או כדי להקל לסייע ביצוע של מעשה כזה.
3.4 לאחר שנקלטו כל פרטי התשלום של הלקוח בדף התשלום יישלוח ללקוח אישור במייל על פרטי ההזמנה. עם זאת, אישור זה לא מחייב את האתר לספק את המוצרים והוא רק משמש להעיד כי פרטי ההזמנה נקלטו באתר החברה.
3.5 במקרה שאמצעי התשלום של הלקוח לא תקף או שהעיסקה לא אושרה מכל סיבה שהיא\שהמוצר שהוזמן אינו קיים במלאי, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח על מנת לסיים את ההזמנה או לבטלה.
3.6 במידה והלקוח בחר לשלם באמצעות פייפל הלקוח יתבקש להכניס את פרטי חשבון הפייפל שלו או שיוכל לפתוח חשבון פייפל חדש. אם החליט הלקוח לשלם בפייפל, החברה תגבה את התשלום רק לאחר קבלת אישור מחברת פייפל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפל ולא של האתר.
4.מדיניות החלפות והחזרות מוצרים:
4.1 האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק)
4.2 על המזמין היכולת לבטל את העסקה שביצע, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובמידה והעסקה בוצעה דרך חברת פייפל הלקוח יקבל את הזיכוי דרך חשבון הפייפל שלו. הזיכוי יתבצע במקרים ובתנאים הבאים:
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יחוייב בעלות נוספת , ויוחזר ללקוח סכום העסקה מינוס 5% עמלת ביטול, דמי המשלוח לא יוחזרו ללקוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח ולאחר קבלת התכשיט אל הלקוח יינתן זיכוי כספי בניכוי עלות המשלוח ו5% עמלת ביטול. הזיכוי יינתן בתנאי שהתכשיט יוחזר ללא שימוש או נזק וכאשר נמצא באריזתו המקורית. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין.
ביטול עסקה יינתן ללקוחות שיחזירו את המוצרים כ14 יום מרגע קבלת המוצר (כפוף לחוק הגנת הצרכן)
הזיכוי הכספי יתבצע ע”י החברה תוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט, הזיכוי יתבצע בדרך שבה הלקוח שילם.
4.3 אופן החזרת המשלוח- עם שליח בעלות של 15 ש״ח
4.4 יש לשים לב כי לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי מסוג דירקט/דביט/כרטיס בחיוב מיידי ולכן בעלי כרטיסים מסוג זה יהיו רשאים להחלפה או לקבל זיכוי באתר בלבד.
4.5 תכשיטים שנעשו לפי הזמנה אישית ללקוח(מידת יד\ שרשרת מותאמת אישית,חריטה) לא יתאפשר החלפה או החזרה של התכשיט.
4.6 אין החזר כספי על מארז מתנה.
4.7 במקרה והלקוח ביצע משלוח אקספרס לתכשיט שנעשה לפי הזמנה אישית (לפי סעיף 4.5), לא יתאפשר לזכות/ לבטל את ההזמנה גם אם עבר פחות משעה מרגע ביצוע ההזמנה.
4.8 בעת מבצע של תכשיט מתנה לא יהיה ניתן לבצע החלפות או החזרות.
4.9 מבצע תכשיט במתנה מוגבל לפריט אחד להזמנה.
5.אחריות
5.1 החברה מעניקה אחריות למוצריה למשך שנה אחת בצירוף אישור קנייה.
5.2 האחריות מכסה תכשיט שנקרע או נשבר
5.3 בתכשיטים שעשויים מגולפילד, ציפוי מיקרוני אין אחריות על השחרה, דהייה של הצבע במידה והתכשיט בא במגע עם מים \ חומרי ניקוי.
5.4 כל תכשיט אשר עשוי מחומר כסף 925 עלול להשחיר עקב רמת החומציות בגוף. אך ניתן לנקות את התכשיט ולהחזירו למצב חדש באמצעות ניקוי. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת עזרה בניקוי ביתי.
5.5 במידה ונאבד חלק מהתכשיט (תליון\חרוז) האחריות לא מכסה זאת.
5.6 תכשיטים אשר מצופים זהב\כסף ישנה אחריות על הציפוי למשך חודשיים.
5.7 החברה תעניק במסגרת האחריות לפי בחירתה: הענקת תכשיט חדש או זיכוי.
5.8 יש להבהיר כי אין לחשוף את התכשיטים לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר יכולים לשנות את מראה התכשיטים. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את התכשיטים לים המלח, ג’קוזי,ספא,מלחים,חומרי ניקוי,אקונומיקה, תכשיטים קוסמטיים וכיוצא בזאת.
5.9 אם נפלה טעות בתום לב בתיאור הפריט לא יחייב הדבר את החברה.
5.10 לחברה אין אחריות לעיכובים שנובעים מחברת השילוח עצמה או מגורמים כגון שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב וכיוצא בזאת.
5.11 האחריות אינה כוללת אבדות של תכשיטים כלל
5.12 החברה תעשה כל שביכולתה על מנת שהמוצר שיגיע ללקוח יהיה איכותי כפי שמתואר.
6.1 כל זכויות הקניין הרוחני, הדגמים,הצילומים, הטקסטים, המידע,עיצוב האתר הינם קניינה של החברה.
6.2 המשתמש מתחייב לא לעשות כל שימוש בזכויות אשר שייכות לחברה.
7.1 הלקוח באתר יתבקש למסור את המידע האישי שלו על מנת לבצע את הרכישה באתר או הרשמה למועדון הלקוחות של החברה. החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ולהגן ככל הניתן על סודיות המידע האישי של לקוחותיה והיא תעשה בו שימוש לצרכים פנימיים בלבד, לרבות יצירת קשר עם המשתמשים, אספקת המוצרים ללקוחות, דיוור פרסומות ומידע שיווקי של החברה במידע והמשתמש אישר זאת באתר.
7.2 אתר החברה הינו מאובטח באופן שבו פרטי האשראי של המשתמש מוזנים באתר לצורך ביצוע הרכישה מוגנים על ידי הצפנה ונשארים חסויים, הפרטים אינם נשמרים בשום שלב במחשבי או בשרתים של החברה. מכיוון שפעולות המשתמש באתר מבוצעות בסביבה מקוונה, אין לחברה את האפשרות להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לשרתים שלה או לחשיפת המידע האישי בידי אנשים אשר מבצעים פעולות אשר אינם חוקיות ועל כן, משתמש האתר מוותר בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בקשר לכל נזק בקשר לכך, כולל שימוש שייעשה בשל כך במידע האישי שלו.
8.1 החברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות בשום מאגר שהוא.
8.2 החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטים של לקוחותיה הרשומים באתר אלא לצרכיו של תפעול האתר ועל מנת לאפשר לבצע את ההזמנה על הצד הטוב ביותר ועל מנת להעביר מידע ללקוחות.
9.1 במידה והחברה מחליטה לעשות מבצע גורף, המבצע לא יהיה תקף על מוצרים בסייל (מוצרים במבצע) ולא יהיו כפל מבצעים
תקנון לאתר זה נערך על ידי ליגלי
תנאי השימוש לאתר זה נערך על ידי ליגלי
מדיניות פרטיות לאתר זה נערך על ידי ליגלי
ט.ל.ח
מדיניות משלוחים:
שיטת משלוח | עלות | זמן הגעה | החבילה תגיע ל… |
שליח עד הבית בהזמנה של מתחת 349 ש”ח | 20 ש”ח | 3-6 ימי עסקים | לכל חלקי הארץ, ישובים מעבר לקו הירוק ייתכנו עיכובים. אילת: עד 12 ימי עסקים |
שליח עד הבית בהזמנה של מעל 349 ש”ח | חינם | 3-6 ימי עסקים | לכל חלקי הארץ, ישובים מעבר לקו הירוק ייתכנו עיכובים. אילת: עד 12 ימי עסקים |
איסוף עצמי | ללא עלות | 4 ימי עסקים בתיאום מראש * | הסטודיו שלנו בהרצליה(רח’ המנהרה 16) בתיאום מראש. |