Skip to Content
מבצע BLACK FRIDAY כבר כאן ! 1+1 על כל האתר 🎁

שאלות ותשובות

אישור הזמנה ומעקב

  • איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי?

    ברגע שההזמנה מתקבלת נשלח מייל לאישור, ומרגע זה ההזמנה תגיע אלייך עד הבית תוך 3-6 ימי עסקים / 5-10 ימי עסקים, תלוי באופציית המשלוח שבחרת.

    השליח יוצר קשר ביום שהוא מגיע.

    תוכל לעקוב אחרי המשלוח שלך עם מספר מעקב באתר: https://connect.datalogics.co.il/shipping/ydm3/

    במידה ובחרת באיסוף עצמי, תקבל סמס שההזמנה שלך מוכנה ומחכה לאיסוף מהסטודיו שלנו.

  • איך אדע אם ההזמנה שלי התקבלה?

    אתה צריך לקבל אישור למייל, במידה ולא קיבלת מייל כזה אתה מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-3647755 או במייל

    [email protected]

החזרות והחלפות

  • תוך כמה זמן יתקבל ההחזר שלך?

    במידה והשתמשת בחברת שליחויות שלנו המשלוח אמור להגיע אלינו עד 10 ימי עסקים וברגע שהמשלוח מגיע אנו נזכה אותך עד 7 ימי עסקים בדרך התשלום שבה בוצעה העיסקה.

  • מה מדיניות ההחזרות\ההחלפות שלנו?

    תכשיטי חריטה לא ניתן להחליף או לזכות כלל.

    תכשיטים שהם אינם חריטה ניתן להחליף עד כ30 יום מרגע קבלת התכשיט.

    על מנת להחזיר את התכשיט עליך לייצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, החזר כספי יינתן ללקוחות אשר שלחו את התכשיט אלינו עד כ-14 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט, כאשר הוא במצבו המקורי ושלא נעשה בו כל שימוש. ברגע שנקבל את התכשיט אלינו לסטודיו הזיכוי יתבצע עפ”י התקנון.

    החזר כספי יינתן מינוס 5% עמלת ביטול עסקה.

    החזר כספי לא יינתן על המשלוח במידה ושולם.

משלוחים

  • מתי ההזמנה שלי תישלח?

    זמן הכנה של תכשיט ללא חריטה הוא בין 1-2 ימי עסקים

    זמן ההכנה של תכשיט עם חריטה אישית הוא בין 2-3 ימי עסקים

    *יש תכשיטי חריטה מסוימים שזמן ההכנה שלכם גבוה יותר, מצוין בפירוט המוצרים הספציפיים.

  • כמה זמן לוקח לתכשיט להגיע?

    משלוח עד הבית:

    תלוי באופציית המשלוח שנבחרה 3-6 ימי עסקים מרגע ההזמנה / 5-10 ימי עסקים

    ישובי קו ישע\ המשולש\יישובים מעבר לקו הירוק\אילת – עד 10 ימי עסקים.

    איסוף עצמי:

    עד 3 ימי עסקים

שינויים בהזמנות

  • מה עושים במקרה של טעות במידה שהזמנתי?

    אין בעיה בכלל.

    במקרה והזמנת מידת צמיד\שרשרת לא נכונה אנחנו לא גובים תשלום על החלפת מידה.

    ניתן להגיע לסטודיו שלנו בהרצליה לתקן מידה במקום או באמצעות משלוח, לפי בחירה.

    החלפת מידת טבעת: טבעות שמייצרים במיוחד עבור לקוח- לא ניתן להחליף כלל.

    טבעות שהם לא לפי הכנה מיוחדת – עלות של 40 ש”ח להחלפת מידה באמצעות שליח, הגעה לסטודיו-ללא עלות.

  • קניתי מוצר, האם אני יכול להוסיף עוד תכשיט להזמנה?

    לצערנו דרך האתר הדבר אינו אפשרי, אפשר להתקשר לשירות הלקוחות שלנו: 077-3647755

    ולהוסיף פריט טלפונית להזמנה במידה והיא עדיין לא יצאה מאיתנו לחברת השליחויות.

  • אני צריך לשנות משהו בהזמנה שלי. מה אני צריך לעשות?

    במידה ואתה רוצה לשנות משהו בהזמנה תיצור איתנו קשר באופן מיידי בשירות הלקוחות:

    077-3647755

    או למייל:

    c[email protected]

    הזמנות מוכנות אצלנו תוך 1-12 שעות מרגע ההזמנה, ברגע שהכנו את ההזמנה לא יהיה באפשרותנו לשנות את ההזמנה.

whatsapp דברו איתנו
הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם!
Back top top
Loading…

Invalid E-mail address

Hide Invalid Password

Forgot password?

Error

Error

Hide Invalid Password

To recover your password to the site, enter your e-mail address with which you have registered and click on Reset Password

Error message here!

Back to login

Close